Ceník účetních služeb

Minimální paušály

Daňová evidence, neplátce DPH, bez zaměstnanců,                                 500,- Kč/měsíc
do 30 dokladů měsíčně

Daňová evidence, plátce DPH, bez zaměstnanců,                                   1.000,- Kč/měsíc  do 30 dokladů měsíčně

Daňová evidence, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci,                                     1.500,- Kč/měsíc
do 30 dokladů měsíčně                                                                        

Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců,                                               1.500,- Kč/měsíc
do 30 dokladů měsíčně

Účetnictví, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci,                                                 1.900,- Kč/měsíc
do 30 dokladů měsíčně

Individuální položky

Cena za položku:
(položkou se rozumí řádek v účetním deníku):

Daňová evidence:                                                                          12 Kč/položka
Podvojné účetnictví:                                                                     15 Kč/položka

Zpracování přiznání k DPH:                                                          200 - 300Kč
(podle náročnosti, počtů výstupů, výkazů a sestav)    

Roční uzávěrka + daň z příjmů právnických osob:                    1/12 
                                                                                                        z ročního objemu fakturace

Zpracování mezd:                                                                         200,- Kč / 1 zaměstnanec
vč. měsíčních i ročních výkazů
(přehledy pro OSSZ, ZP a FÚ)

Roční vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti:                200,- Kč/ 1zaměstnanec

Daň z příjmů OSVČ paušálem:                                                    1000 - 1300,- Kč
dle náročnosti včetně příloh (přehledy pro OSSZ, ZP)

Daň z příjmů OSVČ podle skutečných výdajů:                          1000 - 1300,- Kč
+ cena podle počtu položek (viz ceník)

Přiznání k silniční dani:                                                                  200,- Kč/1 auto
                                                                                                        + 50,- Kč každé další

Ostatní úkony - zpracování přehledů,                                            300 - 500,- Kč úvěrových výkazů, dotací,                                                               dle náročnosti
statistické výkazy atd...:                  

Konzultace, zastupování na úřadech:                                            200,- Kč/ 1 hod.       
(na základě ověřené plné moci)

Zpracování účetních dokladů klienta:                                             2 Kč/ 1 doklad
(tj. setřízení, očíslování, kopírování, lepení atd...)


Za samozřejmost lze pokládat včasné upomenutí daňové povinnosti a tím pádem se naši klienti vyhnou sankcím ze strany Finančního úřadu.


Webové stránky zdarma